Круті команди для майнкрафту. Як видати собі командний блок у грі “Майнкрафт”
Ми склали список деяких корисних консольних команд і читів для Minecraft, які всі гравці знайдуть корисними.
Неважливо, чи потрібно вам скопіювати існуючу збірку, змінити режим гри або просто счітеріті, консольні команди в Minecraft – важлива частина гри, з якою ми стикаємося кожен день. Існує безліч різних команд, всі з яких різняться за складністю, і ми пробіглися тими з них, які обов’язково знати і які ви зможете використовувати, щоб потролити ваших друзів. Бо яким був би Minecraft без дружнього грифінгу?
Якщо вам цікаво, як вводити команди для консолі Minecraft, наведені нижче, все, що вам потрібно зробити, це натиснути клавішу косої риси (/), і з’явиться невелике вікно. Введіть код та натисніть Enter, і ваша команда активується.
Селектори
Нижче наведені селектори, тобто коди скорочень, які позбавляють вас необхідності вводити імена різних гравців. Їх варто запам’ятати, щоб вам не довелося вводити ніки типу Sniper_Kitty_Bruv_91 кожен раз, коли якийсь ідіот приєднується до вашої гри.
- @p – найближчий до вас гравець
- @r – випадковий гравець
- @a – усі гравці
- @e – всі об’єкти у світі
- @s – ви
Команда клонування
/clone
Клонує ряд блоків до іншого місця. Дуже корисно, якщо ви зводите місто і хочете скопіювати кілька будівель в інші локації. « » – Початкова точка. ” ” – кінцева точка. І «» – це місце, куди ви хочете перенести вибрані блоки.
Приклад: /clone 100 234 -10 200 100 0 300 200 100
Як змінити складність
/difficulty <складність>
Змінює складність гри. Замініть останню частину коду одним із наступних значень:
- peaceful (мирна)
- easy (легка)
- normal (нормальна)
- hard (складна)
Приклад: /difficulty peaceful
Накладіть ефект на себе чи іншого гравця
/effect <ефект> [секунди] [рівень]
Накладає ефект на гравця. “[секунди]”, “[рівень]” і “” (заховати частинки) – необов’язкові умови, тому не соромтеся ігнорувати їх, якщо ви не хочете змінювати тривалість дії, силу ефекту та видимість частинок. Якщо потрібно зняти ефект з гравця, введіть «/effect <ім’я гравця> clear».
Приклад: /effect Gamer water_breathing 30
Накладіть чари на предмет
/enchant <гравець> [рівень]
Накладає чари на предмет у руках гравця. Небесна кара, бич членистоногих, гострота – будь-які чари, які ви могли б витягти з книги або столу зачарування. Ось список ID чар.
Приклад: /enchant Gamer minecraft:smite 1
Зміна досвіду
/xp <кількість> [гравець]
Дає гравцеві вказану кількість очок досвіду. Якщо ви просто хочете додати рівні, що стане в нагоді для зачарування, спробуйте «/xp <кількість> L [гравець]».
Приклад: / xp 100L Gamer
Зміна ігрового режиму
/gamemode <режим>
Змінює режим гри для всіх у грі. Додайте ім’я гравця до кінця команди, щоб змінити режим тільки для нього. Замініть «режим» одним з наступних варіантів:
- Survival (Виживання)
- Creative (Творчість)
- Adventure (Пригода)
- Spectator (Спостерігач)
Приклад: /gamemode Survival
Видайте предмет чи предмети
/give <гравець> <предмет> [кількість]
Додає предмет до інвентаря гравця. Ідеально, якщо ви хочете розпочати гру з повним набором алмазного спорядження. Але майте на увазі, що кількість працює тільки для предметів, що стикаються. Ви не можете видати собі 100 алмазних мечів за раз, хоча це було б чудово. Повний список предметів ID можна отримати тут.
Приклад: /Give Gamer diamond_sword 1
Допомога, якщо команда не працює
/help [назва команди]
Надає додаткову інформацію про будь-яку команду консолі. Якщо ви намагаєтеся виконати команду, і вона не працює належним чином, введіть наведену вище команду перед назвою команди, яка не працює, і вам буде детальніше розказано про те, як вона працює.
Приклад: /help kill
Увімкніть збереження інвентарю
/gamerule keepInventory true
Змінює правила гри так, що якщо ви помрете, ви збережете всі предмети в інвентарі. Замініть “true” на “false”, щоб вимкнути це.
Убийте всіх чи всі
Вбиває всіх, включаючи гравця. Але якщо ви хочете вбити іншого гравця, використовуйте “/kill”. І щоб убити певних мобів, введіть “/kill @ e”.
Команда відтворення звуку
/playsound <звук> <гравець>
Відтворює певний звуковий файл. Чудово підходить, якщо ви хочете використовувати командний блок для відтворення звуку, коли хтось відчиняє двері. Хто не любить добрі дверні дзвінки? Подивіться всі назви звукових файлів тут.
Приклад: /playsound minecraft:entity.elder_guardian.ambient voice @a
Як подивитися сід світу
Показує сід для поточного світу, щоб ви змогли продублювати світ або передати сід другові.
Встановіть точку спавна
/setworldspawn
Переміщує точку спавна в місце, де стоїть гравець. Якщо ви не бажаєте цього робити, ви також можете встановити точку спавна в задане місце за допомогою “/setworldspawn”
Приклад: /setworldspawn 100 80 0
Зупиніть час
/gamerule doDaylightCycle false
Ця команда повністю зупиняє цикл дня та ночі, тому у світі завжди буде поточний час доби. Щоб відновити цикл, замініть false на true.
Заспавніть моба
/summon <ім’я_сутності> [x] [y] [z]
Викликає моба у певному місці. Видаліть частину з «[x] [y] [z]» наприкінці, щоб моб з’явився над вами. Тільки пам’ятайте, що якщо ви сповните Висушувача, вам потрібно якнайшвидше робити ноги.
Приклад: /summon creeper
Телепортація
/tp [гравець]
Телепортує гравця у вказане місце. І так, ви дійсно можете телепортувати друга високо в небо та сміятися, поки він летить назад до землі.
Приклад: /tp Gamer 100 0 10
Змініть внутрішньоігровий час
/time set <значення>
Встановлює внутрішньоігровий час. Додайте одне з наступних чисел до кінця, щоб змінити час доби на:
- 0 – світанок
- 1000 – ранок
- 6000 – опівдні
- 12000 – захід сонця
- 18000 – ніч
Змініть погоду на щось краще або гірше
/weather
Змінює погоду у грі. Тобто. “/weather thunder” почне грозу. Це просто необхідно для полювання на заряджених криперів. Ніхто не сидітиме і чекатиме грози.
Цілком можливо, що цей предмет не особливо знайомий вам, більше того, його використання та активація у цій грі взагалі є загадками. Але якщо ви почнете грати по мережі, то вам буде корисно знати, як користуватися командним блоком Майнкрафт, і для чого він потрібен. Проте, все по порядку!
Як ви вже помітили, гра Minecraft дає можливість кожному своєму користувачеві взаємодіяти з багатьма різними блоками. Вони відрізняються один від одного за функціями, зовнішнім виглядом та розміщенням у просторі. Зібравши всіх їх докупи, кожен герой ніби відкриває для себе новий світ!
Існує дуже багато різних блоків, які можна носити як інвентар і потім знову розмістити в грі. З них після процесу переробки можна отримувати різні матеріали, які згодом так само можна змінювати.
Власне, вся сутність у Майнкрафті і заснована на блоках. Серед них є один, який не такий, як усі – це командний блок. Його, швидше за все, можна віднести до так званих консольних команд, які мають велике значення у грі. Давайте розберемося чому.
Команди у Minecraft
Важко здогадатися про наявність консолі, якщо грати лише в одиночному режимі. А все тому, що вона має значення тільки в розрахованому на багато користувачів режимі. Завдяки їй ігровий функціонал значно розширюється. Серверний адмін управляє ігровим процесом, використовуючи консоль, у якій він прописує команди. Командний блок у грі робить теж, лише трохи по-іншому. Щоб було зрозуміліше, розберемо принцип використання команд.
Якщо адміністратор бажає внести зміни в гру, то йому потрібно лише викликати консоль і вписати в неї відповідну команду. Він може вносити зміни на будь-якому етапі ігрового процесу, починаючи від незначних коригувань (введення в гру додаткових мобів) і закінчуючи змінами значного характеру (зміною режиму гри).
Таким чином, адмін за допомогою команд має можливість зробити гру такою, якою вона її уявляє. Він прирівнюється до гри Minecraft до творця з необмеженими можливостями. Але якщо адміністратор має можливість активувати команди, лише за допомогою введення їх у консоль, то чи потрібно ще щось?
Любителі гри (не всі, звичайно ж, але більша їх частина) навіть не замислюються про те, що в ній існує командний блок. Але навіть коли вони в курсі того, що він є, то, як ним користуватися, не мають жодного поняття. Хоча у цьому немає нічого складного. За допомогою цього блоку автоматизуються деякі команди та створюються точні умови та події.
Іншими словами, як тільки адмін розмістить на карті командний блок, а також пропише для нього конкретні команди, а гравець здійснить активацію, в ігровому просторі настане нова подія. Можна багато прописати в полі блоку, наприклад, якими будуть ефекти або на кого вони будуть діяти. Як бачите, для того, щоб зробити гру різноманітнішою, достатньо лише скористатися командними блоками в Minecraft.
Хто має доступ до командного блоку?
Командний блок у версії Майнкрафт 1.5.2, ну і, звичайно ж, у тих релізах, що вийшли пізніше, є не лише потужним, а й дуже функціональним об’єктом. І тут не посперечаєшся. Це причина того, що для простого гравця він недоступний. Їм можуть користуватися тільки серверні адміни. Його неможливо створити або одержати шляхом вибивання з мобів у процесі гри.
Є, звичайно ж, один варіант для простих гравців, але користуючись ним, будьте готові до того, що вас можуть в ту ж мить забанити. Йдеться про чит-коди. Але навіть якщо бан і обійде вас стороною, це ще не означає, що ви зможете мати доступ до сервера. А все тому, що використання командного блоку не зможе залишитися непоміченим.
Тобто, у вас один варіант – грати за правилами. Але все ж таки, є й інший спосіб: створіть свій сервер самостійно і тоді управління в грі буде цілком і повністю тільки у вашому розпорядженні.
Як користуватись командним блоком у Minecraft?
Командний блок дуже простий у використанні. Для початку потрібно прописати команду: правою кнопкою мишки адміністратор викликає на екран вікно з полем. У цьому полі він вказує на все, що для цього необхідно: умови, команди і так далі. Наприклад, повідомлення як тексту, адресовані гравцям. Наступне, що має зробити адмін, це помістити блок у гру. А там його вже знайдуть гравці.
Обов’язково біля кожного такого блоку має бути встановлений камінь червоного кольору. Якщо його активувати, він дасть сигнал на командний блок. Для того, щоб ця команда була постійною або періодичною з однаковими проміжками, потрібно лише задати умови певним чином.
Тобто, знаючи, як використовувати командний блок Minecraft, ви можете задавати конкретні умови для виконання необхідної вам команди. Оскільки ці команди можуть бути будь-якими, то гравцям на вашому сервері буде цікаво грати в залежності від створених тут умов гри.
Як активувати командний блок у Майнкрафті?
У Minecraft камінь червоного кольору має своє особливе призначення: він приводить у роботу командний блок. Ви запитаєте, як його активувати? Все дуже просто! Для створення власного сервера потрібно все налаштовувати окремо під себе. На вас чекає дуже багато роботи. Для того, щоб вирішити питання про те, чи буде чи не буде у вас командного блоку, вам необхідно зайти на сервер, а точніше – у його властивості. Там ви побачите наступний запис:
enable-command-block
Якщо вкажіть true, то ви активуєте блок, а якщо виберете false, то відключіть його.
Висновок
Нам буде дуже приємно знати, що інформація з цієї статті стала для вас корисною. Можете написати коментар, в якому дасте об’єктивну оцінку. Розкажіть друзям про цей ресурс! Дякуємо вам за увагу!
Відео
Ми чекаємо на Ваші коментарі, сміливо пишіть!
- Основний складовий елемент
- text
: Рядок, що представляє собою текст, який буде безпосередньо відображатися. Зверніть увагу, що селектори не будуть переведені на імена гравців; замість цього використовуйте selector
. “\n” використовується для переходу на новий рядок. - translate
: Ідентифікатор перекладу тексту, який буде перекладено мовою, що використовується гравцем. Ідентифікатори знаходяться у мовних файлах гри або пакеті ресурсів. Якщо ідентифікатор відсутній у файлі перекладу, відображається текст, записаний у цьому ідентифікаторі. Ігнорується, якщо є text
. - with
: Список текстових компонентів, що використовується translate
.- Номер елемента у списку відповідає номеру аргументу %s у рядку перекладу. Тобто, перший елемент списку відповідає %1$s у рядку перекладу. Наприклад: /tellraw @a {“translate”:”<%2$s> %1$s”,”with”:[{“translate”:”Бажаю бачити %s!”,”with”:[{“text ”:”мед”,”color”:”gold”}]},”Ведмідь”]} видасть у чат «<Ведмідь> Бажаю бачити
мед
.
».
- Номер елемента у списку відповідає номеру аргументу %s у рядку перекладу. Тобто, перший елемент списку відповідає %1$s у рядку перекладу. Наприклад: /tellraw @a {“translate”:”<%2$s> %1$s”,”with”:[{“translate”:”Бажаю бачити %s!”,”with”:[{“text ”:”мед”,”color”:”gold”}]},”Ведмідь”]} видасть у чат «<Ведмідь> Бажаю бачити
- score
: Рахунок гравця в задачі. Відобразить порожній рядок, якщо гравець ще не відстежується у цьому завданні. Ігнорується, якщо є text
або translate
.- name
: Ім’я гравця, чий рахунок буде відображено. Можуть бути використані селектори. Якщо вказано “*”, то у гравця, для якого відображають текст, буде відображено його рахунок. Наприклад, /tellraw @a {“score”:{“name”:”*”,”objective”:”obj”}} покаже кожному гравцеві свій власний рахунок у задачі «obj». - objective
: Назва завдання, рахунок якого відображається. - value
: Необов’язково. При використанні відображає вказане значення незалежно від того, яке воно є насправді.
- name
- selector
: Рядок, що містить селектор (@p, @a, @r, @e або @s) і, якщо потрібно, умови для нього. На відміну від text
selector буде
переведений в ім’я істоти. Якщо селектор виявив більше однієї сутності, він буде відображено як Ім’я1 і Ім’я2 або Ім’я1, Ім’я2, Ім’я3 і Ім’я4 . Натискання ЛКМ на ім’я гравця, виведене командою /tellraw, введе в чат /msg ім’я_гравця
. Натискання ⇧ Shift + ЛКМ на ім’я гравця введе його в рядок чату. Натискання ⇧ Shift + ЛКМ на ім’я сутності введе її UUID у рядок чату. Ігнорується, якщо вже є text
, translate
або score
. - keybind
: Рядок, що відображає клавішу, необхідну для виконання певної дії. Наприклад, key.inventory відображатиме «E
», доки гравець не змінить клавішу відкриття інвентарю.
- text
Можливі значення | |
---|---|
Значення | Опис |
key.forward | Вперед |
key.left | Ліворуч |
key.back | назад |
key.right | Праворуч |
key.jump | Стрибок |
key.sneak | Крастись |
key.sprint | Біг |
key.inventory | Відкрити/Закрити інвентар |
key.swapHands | Перекласти предмети з рук до рук |
key.drop | Викинути предмет |
key.use | Використати/Встановити |
key.attack | Атакувати/Зруйнувати |
key.pickItem | Вибір блоку |
key.chat | Відкрити чат |
key.playerlist | Список гравців |
key.command | Введення команди |
key.screenshot | Зробити знімок екрану |
key.togglePerspective | Переключити перспективу |
key.smoothCamera | Кінематографічна камера |
key.fullscreen | Повноекранний режим |
key.spectatorOutlines | Підсвічування гравців (спостереження) |
key.hotbar.1 | Слот 1 |
key.hotbar.2 | Слот 2 |
key.hotbar.3 | Слот 3 |
key.hotbar.4 | Слот 4 |
key.hotbar.5 | Слот 5 |
key.hotbar.6 | Слот 6 |
key.hotbar.7 | Слот 7 |
key.hotbar.8 | Слот 8 |
key.hotbar.9 | Слот 9 |
key.saveToolbarActivator | Зберегти інструменти |
key.loadToolbarActivator | Завантажити інструменти |
-
- extra
: Список додаткових елементів.- Список елементів того ж формату, що початковий JSON-об’єкт. Зауважте, що всі властивості цього об’єкта успадковуються дочірніми елементами. Тобто дочірні елементи збережуть ті самі форматування та події, поки їх не перезапишуть.
- color
: Колір тексту, що відображається. Можливі значення: “black”, “dark_blue”, “dark_green”, “dark_aqua”, “dark_red”, “dark_purple”, “gold”, “gray”, “dark_gray”, “blue”, “green”, “aqua” , “red”, “light_purple”, “yellow”, “white” і “reset” (скидає колір елементів-предків). Технічно, “bold”, “underline”, “іtalic”, “strikethrough”, і “obfuscated” також можливі, але краще використовувати теги, наведені нижче. - bold
: Робить текст жирним. Значення за замовчуванням: false. - italic
: Робить текст курсивним. Значення за замовчуванням: false. - underlined
: Робить текст підкресленим. Значення за замовчуванням: false. - strikethrough
: Робить текст закресленим. Значення за замовчуванням: false. - obfuscated
: Примушує символи постійно змінюватися в тексті. Значення за замовчуванням: false. - insertion
: Коли гравець натискає текст за допомогою ⇧ Shift + ЛКМ, рядок цього елемента буде вставлено в чат. Не вплине на написаний раніше текст. - clickEvent
: Здійснює будь-яку дію, коли гравець натискає на текст.- action
: Дія, що виконується під час натискання.- open_url: Відкриває value
як посилання у браузері гравця. - open_file: Відкриває значення
як файл на комп’ютері. Використовується лише у повідомленнях, створених грою (наприклад, під час створення скріншота). - run_command: Виконує value
так, ніби гравець сам увів його в чаті. Це також може бути команда, але вона не спрацює, якщо у гравця недостатньо прав для її виконання. - change_page: Перенаправляє на сторінку, вказану у value
, якщо вона існує. Може використовуватися лише у завершених книгах. - suggest_command: Вставляє value
у чат гравця; у своїй весь написаний раніше текст зникає.
- open_url: Відкриває value
- value
: URL-адреса, текст або номер сторінки книги, що використовується action
. Врахуйте, що перед командами має бути коса межа (/).
- action
- hoverEvent
: Показує спливаючу підказку під час наведення курсору на текст.- action
: Тип підказки.- show_text Показує текст у форматі JSON.
- show_item: Показує спливаючу підказку предмета, який також може містити теги NBT.
- show_entity: Показує ім’я сутності та, якщо можливо, її тип та UUID.
- value
: Можливі значення цього аргументу залежать від вибраної дії.- show_text
: Може бути просто рядком, або JSON-об’єктом з таким же форматуванням як і основний. - show_item
: Рядок з NBT-даними предмета. - show_entity
: Рядок зі складеним елементом (compound) з ключами “type”, “name” і “id” (має бути UUID, але насправді приймає будь-який рядок).
- show_text
- action
- extra
В якому було додано довгоочікуване нововведення – командні блоки.
За допомогою командних блоків ви можете задати певні команди, які можуть поширюватися як на весь сервер, так і на рандомного гравця.
Важливо знати: Задавати команди може тільки створити ігровий світ і тільки в творчому режимі. Командні блоки в режимі виживання не працюють.
Багато гравців не знають і не розуміють, як використовувати ці блоки та які команди потрібно вводити, щоб вони були активними.
Щоб отримати командний блок, потрібно відкрити чат і прописати команду /give @p command_block
Після чого вибираємо його і до нього встановлюємо важіль чи будь-який інший активатор.
Як встановити команду для командного блоку?
Щоб командний блок виконував ту чи іншу функцію, йому потрібно задати певну команду. Для цього натискаємо на командний блок і відкривається вікно з натрійками. У полі Команда консолі і потрібно вводити потрібну нам команду.
Нижче буде представлений Топ 15 найпопулярніших команд для командного блоку на мобільний майнкрафт.
Топ 15 команл для Майнкрафт ПЕ
/title @a tittle Ваше повідомлення.
За допомогою цієї команди ви можете написати та передати всім на сервері якесь послання або вказівку.
/effect @a regeneration 2000 2000
. Команда на регенерацію. 2000 – це рівень та кількість.
/tp @a 0 0 0
. Де – ваші координати, а 0 0 0 – кординати, куди потрібно телепортуватися. Щоб дізнатися про свої координати, потрібно скачати і спеціальний мод.
/clone~ -1~1~3~3~-3~4~-1~-3
Команда для нескінченної дороги для вагонетки. Тобто дорога постійно клонуватиметься і створюватиметься.
/setblock
його координати diamond_block . Команда на безкінечний діамантовий блок. Таким чином, ви можете дуже швидко розбагатіти.
/weather rain
. Команда зміни погоди на дощ.
/weather clean
.Команда зміни на ясну погоду, вимикає дощ.
/gamemode 0
– Швидкий перехід у режим виживання. / gamemode 1
– перехід у творчий режим. Виставляємо для кого буде змінюватися режим, наприклад /gamemode 0 @a – таким чином режим буде застосований до всіх гравців.
/time set night
– команда змінює час доби на ніч. /time set day – завдяки цій команді настане день у майнкрафті.
/give @a diamon 1
– команда, яка дає вам предмети, які ви вкажете. У нашому випадку це діаманти. Де 1 кількість діамантів.
/spawnpoint
– завдяки цій команді ви зможете встановити точку появи після того, як померли.
/kill
– Команда, яка вбиває все на карті. Можете поставити, що саме потрібно вбити, наприклад тварин чи крипів.
/difficulty
– програма, яка змінює складність у грі. Ви можете встановити від 0 до 3.
/say
– команда з якою також можна спілкуватися в гравцями на сервері.
За допомогою спеціальних команд, у Майнкрафт можна робити все, що завгодно — у нас є повний список цих команд.
Ви зможете додавати собі будь-які предмети, змінювати погодні умови чи просто робити себе невразливим. Деякі з команд працюватимуть лише в одиночній грі або лише в мультиплеєрі, тому уважно читайте їх опис перед введенням.
Команди вводяться в чат, тому для того щоб почати, натисніть T або / і потім пишіть.
Натисніть, щоб перейти:
Команди для одиночної гри в Minecraft:
Команди для адміна в Minecraft:
Якщо ви є адміністратором сервера, ці команди будуть вам дуже корисні. З ними ви зможете виконати більшу частину дій, необхідних нормального існування вашого сервера.
clear <мета> [номер об’єкта] [додаткові дані]
— Очищає інвентар вказаного гравця з усіх предметів або конкретних ID.
debug <start|stop>
</start|stop> — Запускає режим налагодження або зупиняє його.
defaultgamemode <survival|creative|adventure>
</survival|creative|adventure> — Дозволяє змінити стандартний режим для нових гравців на сервері.
difficulty <0|1|2|3> –
Змінює складність гри, 0 – мирно, 1 – легко, 2 – нормально, 3 – складно.
enchant [мета] [рівень] —
Зачаровує предмет у руках, на вказаний у команді рівень.
gamemode <survival|creative|adventure> [мета]
</survival|creative|adventure> — Змінює режим гри для вказаного гравця. Виживання (survival, s або 0), Творчість (creative, c або 1), Пригода (adventrure, a або 2). Щоб команда спрацювала, гравець має бути у мережі.
gamerule <правило> [значення] –
Дає можливість змінити кілька базових правил. Значення має бути true або false.
Правила:
- doFireTick – при false припиняє поширення вогню.
- doMobLoot – при false з мобів не випадає дроп.
- doMobSpawning – при false забороняє спавн мобів.
- doTileDrops — при false з блоків, що руйнуються, не випадають предмети.
- keepInventory – при true після смерті гравець не втрачає вміст інвентарю.
- mobGriefing – при false моби не можуть знищувати блоки (вибухи криперів не псують ландшафт).
- commandBlockOutput – при false командний блок не виводить нічого в чат під час виконання команд.
give <ціль> <номер об’єкта> [кількість] [додаткова інформація]
— Видає гравцеві предмет, вказаний на .
help [сторінка | команда]? [Сторінка | команда] —
відображає список усіх доступних консольних команд.
publish
— Відкриває доступ до світу локальною мережею.
say <повідомлення> —
Показує всім гравцям повідомлення рожевим кольором.
spawnpoint [мета] [x] [y] [z]
— Дозволяє встановити точку спауна для гравця у зазначених координатах. Якщо координати не були вказані, точкою спауна виявиться поточна позиція.
time set <число|day|night>
— Дозволяє змінити час доби. Час можна вказати в числовому значенні, де 0 це світанок, 6000 опівдні, 12000 захід сонця і 18000 опівночі.
time add <число>
— додає вказану кількість часу до поточного.
toggledownfall
— Дозволяє увімкнути або вимкнути опади.
tp <Мета1> <Мета2>, tp <Мета>
– Дає можливість здійснити телепортацію вказаного по імені гравця до іншого або за введеними координатами.
weather <час> —
Дозволяє змінити погоду на певний час, вказаний у секундах.
xp <кількість> <мета> —
Дає певному гравцеві вказану кількість досвіду, від 0 до 5000. Якщо після числа ввести L, буде додано вказану кількість рівнів. Крім того, рівні можна знижувати, наприклад -10L зменшить рівень гравця на 10.
ban <гравець> [причина]
— Дозволяє заблокувати доступ гравця на сервер ніку.
ban-ip <ip-адреса> —
</ip-адреса> Дозволяє заблокувати доступ гравця на сервер за ip адресою.
pardon <нікнейм> —
Дозволяє розблокувати вказаному гравцеві доступ до сервера.
pardon-ip <ip-адреса> —
</ip-адреса> Видаляє вказану IP-адресу з чорного списку.
banlist —
Дозволяє побачити список усіх заблокованих на сервері гравців.
op <мета> –
Дає вказаному гравцю привілеї оператора.
deop <ціль> –
Відбирає у гравця привілеї оператора.
kick <мета> [причина] —
кикає вказаного гравця з сервера.
list
— Виводить список усіх онлайн-гравців.
save-all
— Збереже всі зміни на сервері.
save-on —
Дозволяє серверу виконувати автоматичні збереження.
save-off —
Забороняє серверу автоматичне збереження.
stop
— Завершує роботу сервера.
whitelist list
— Виводить список гравців у whitelist’і.
whitelist <нікнейм> —
Додає або видаляє гравця у білий список.
whitelist <on|off>
</on|off> — Вмикає або вимикає використання білого списку на сервері.
whitelist reload
— Перезавантажує whitelist, тобто оновлює його відповідно до файлу white-list.txt (може використовуватися, коли white-list.txt модифікується вручну).
Команди привату території в Minecraft
Ці команди знадобляться вам, якщо ви збираєтеся заприватити територію або виконати інші дії, пов’язані з цим.
/region claim <ім’я регіону>
— Зберігає виділену область як регіон із зазначеним ім’ям.
//hpos1
— Встановлює першу точку відповідно до ваших поточних координат.
//hpos2
— Встановлює другу точку відповідно до ваших поточних координат.
/region addowner <регіон> <нік1> <нік2>
— Додає вказаних гравців у власники регіону. Власники мають ті ж можливості, що й творець регіону.
/region addmember <регіон> <нік1> <нік2>
— Додає вказаних гравців до учасників регіону. Учасники мають обмежені можливості.
/region removeowner <регіон> <нік1> <нік2>
— Видалити вказаних гравців із власників регіону.
/region removemember <регіон> <нік1> <нік2>
— Видалити вказаних гравців із учасників регіону.
//expand <довжина> <напрямок>
— Розширює регіон у заданому напрямку. Наприклад: //expand 5 up – розширить виділення на 5 кубів нагору. Допустимі напрямки: up, down, me.
//contract <довжина> <напрямок>
— Зменшить регіон у заданому напрямку. Наприклад: //contract 5 up – зменшить виділення на 5 кубів знизу нагору. Допустимі напрямки: up, down, me.
/region flag <регіон> <прапор> <значення>
— Регіону можна встановити прапорець якщо ви маєте достатній доступ.
Можливі прапори:
- pvp — чи допустимо PvP у регіоні
- use — чи допустиме використання механізмів, дверей
- chest-access — чи допустиме використання скриньок
- l
ava-flow
– чи допустиме розтікання лави - water-flow – чи допустиме розтікання води
- lighter — чи допустиме використання запальнички
Значення:
- allow — увімкнено
- deny – відключено
- none – такий же прапор як і не в приватній зоні
Команди для плагіна WorldEdit
Дані команди знадобляться вам, якщо на сервері встановлено плагін WorldEdit, і у вас є дозвіл на використання його команд. На середньому сервері, для більшості гравців ці команди будуть недоступні.
//pos1
– Встановлює як першу точку координат блок на якому ви стоїте.
//pos2
– Встановлює як другий точки координат блок на якому ви стоїте.
//hpos1
– Встановлює як першу точку координат блок на який ви дивитеся.
//hpos2
– Встановлює як другий точки координат блок на який ви дивитеся.
//wand
– Дає вам дерев’яну сокиру, клікнувши цим сокирою лівою кнопкою миші по блоку, ви встановите першу точку, правою кнопкою – другу.
//replace
– замінює всі вибрані блоки на зазначені у виділеному регіоні. Наприклад: //replace dirt glass – замінить всю землю на скло у вибраній області.
/ / overlay
– Покрити регіон вказаним блоком. Наприклад: // overlay grass – покриє регіон травою.
//set
– Заповнити порожню область зазначеним блоком. Наприклад: //set 0 – Видалити всі блоки в регіоні (заповнить повітрям).
//move
— Зрушити блоки в регіоні на <кількість>, в <напрямі> і замінити блоки, що залишилися на .
//walls
— Створює стіни <матеріал> у вибраному регіоні.
//sel
– Знімає поточне виділення.
/ / Sphere
– Створює сферу з радіусом . Raised може бути yes чи no, якщо yes, то центр сфери переміститься вгору на його радіус.
//hsphere
– Створює порожню сферу із зазначеними параметрами.
//cyl
– Створює циліндр з радіусом і висотою.
//hcyl
– Створює порожній циліндр із зазначеними параметрами.
//forestgen
– Створює ліс площею x блоків, з типом та щільністю, щільність буває від 0 до 100.
//undo
— Скасовує кількість ваших дій.
//redo
– Відновлює вказану кількість скасованих вами дій.
//sel <cuboid|extend|poly|cyl|sphere|ellipsoid>
</cuboid|extend|poly|cyl|sphere|ellipsoid> — Дозволяє вибрати форму регіону, що виділяється. cuboid – виділяє паралелепіпед. extend — те саме, що й cuboid, але при встановленні другої точки ви розширюєте регіон, не втрачаючи виділення вже виділеного. poly – виділяє лише у площині. cyl – циліндр. sphere – сферу. ellipsoid – еліпсоїд (капсула).
// Desel
– Знімає виділення.
//contract
— Зменшити на вказану кількість регіон у вибраному напрямку (north, east, south, west, up, down), якщо вказане число — то й у протилежному напрямку.
//expand
– Збільшить регіон на вказану кількість блоків у вказаному напрямку (north, east, south, west, up, down), якщо вказано число reverse-amount – то й у протилежному напрямку.
//inset [-hv]
— Звужує вибраний регіон у кожному напрямку.
//outset [-hv]
— Розширює вибраний регіон у кожному напрямку.
//size
– Показує кількість блоків у виділеному регіоні.
//regen
– Наново генерує обраний регіон.
//copy
– Копіює вміст регіону.
//cut
– Вирізує вміст регіону.
//paste
– Вставляє вміст скопійованого регіону.
//rotate
– Повертає вміст скопійованого регіону на вказану кількість градусів.
//flip
— Відобразить регіон у буфері у напрямку dir, або у напрямку Вашого погляду.
//pumpkins
– Створює гарбузове поле із зазначеним розміром.
// hpyramid
– Створює порожню піраміду з блоку, з розміром.
//pyramid
– Створює піраміду з блоку, з розміром.
//drain
– Забрати воду на вказаній від вас відстані.
//fixwater
— Виправляє рівень води на вказаній відстані.
//fixlava
– Виправляє рівень лави на вказаній відстані.
//snow
— Покриває ділянку снігом на вказаній відстані.
//thaw
– Забирає сніг на вказаній від вас відстані.
//butcher [-a]
– Вбиває всіх ворожих мобів на вказаній відстані. Використання [-a]
уб’є і дружніх мобів.
//
– Дає вам супер кирку для швидкого руйнування блоків.